E-mail: info@p-heemskerk.nl
Adresgegevens

Aannemingsbedrijf P. Heemskerk - Reewal 12 - 2811 PT Reeuwijk - Fax. 0182-396622  - Tel. 0182-392279

Aannemingsbedrijf P. Heemskerk logo
Tegelwerk tekst

Tegelwerk

Aannemingsbedrijf P. Heemskerk heeft uitgebreide ervaring in tegelwerk. Heeft u dan ook tegelwerk in o.a. uw badkamer, wc, keuken of badkamer dan bent u bij ons aan het goede adres. Tegelwerk is een van de belangrijkste disciplines van P. Heemskerk. Wij brengen alle soorten tegelwerk aan zoals het verlijmen van tegels maar ook het aanbrengen in een mortel van cement en zand is geen enkel probleem.

Tegelwerk door aannemingsbedrijf P. Heemskerk voor particulieren en bedrijven

P. Heemskerk verzorgt tegelwerk van voor bedrijven en particulieren, van restauratie tot renovatie. Wilt u zelf het tegelwerk doen maar wel de tegels geleverd hebben? Ook dit is geen probleem voor P. Heemskerk, wij kunnen alle materialen voor aantrekkelijke prijzen leveren. Wij werken tegen zeer concurrerende tarieven.

Tegelwerk? Neem gerust snel contact met ons op.

Aannemingsbedrijf P. Heemskerk logo