E-mail: info@p-heemskerk.nl
Adresgegevens

Aannemingsbedrijf P. Heemskerk - Reewal 12 - 2811 PT Reeuwijk - Fax. 0182-396622  - Tel. 0182-392279

Aannemingsbedrijf P. Heemskerk logo
Onderhoud tekst

Onderhoud

Aannemingsbedrijf P. Heemskerk beschikt over een ruime werkplaats met de benodigde machines waar onder andere kozijnen worden gemaakt.

Onderhoudswerkzaamheden voor woningbouwvereniging

Voor de “Woningbouwvereniging Reeuwijk” worden veel onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd.
Wanneer hiervoor een badkamer of keuken wordt gerenoveerd kan eventueel in overleg met de aannemer tegen een meerprijs een eigen keuze worden gemaakt uit tegelwerk of keukenmeubilair. De aannemer komt dit dan ter plekke bespreken waarbij hij monsters laat zien van “Keller projectkeukens”. Hieruit kan een keuze worden gemaakt. Vervolgens zal een offerte worden uitgebracht.

Plaatsen van hang en sluitwerk is onderdeel van de onderhoudswerkzaamheden

Tot de onderhoudswerkzaamheden behoort ook het plaatsen van inbraakwerend hang- en sluitwerk.

Ook voor het renoveren van uw dak kunt u bij ons terecht, neem vrijblijvend contact met ons op.

Aannemingsbedrijf P. Heemskerk logo